مراسم تجلیل از خیرین سلامت مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۴ کد : ۳۲ اصلی
تعداد بازدید:۳۱۵۸۷
با حضور دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی و سید مهدی مقدسی نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، جمعی از مسئولان استان مرکزی و خیرین سلامت مراسم تجلیل از خیرین سلامت مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک برگزار شد.
مراسم تجلیل از خیرین سلامت مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: صنایع استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان این استان بایستی ایفای نقش کنند.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: امروز شاهد افتتاح فاز دوم بیمارستان تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک بودیم که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اضافه کردن هر تخت بیمارستانی ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در پی دارد، برای شروع و اتمام فاز سوم این مرکز، صنایع این استان نقش مهمی می توانند ایفا کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: وظیفه دولت است که در این حوزه کمک کند و قطعا این کار را انجام می دهد تا بتوانیم در بخش درمان و بهداشت شرایط بهتری را رقم بزنیم و در این مسیر به کمک و مساعدت خیران نیز نیاز است.

وی با اشاره به پروژه در حال ساخت مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک، تصریح کرد: همانطور که مسئولان استان مرکزی نیز عنوان کرده اند، این استان از نظر تعداد تخت بیمارستانی و نیروی انسانی این بخش با کمبود مواجه است و باید بیش از گذشته در این حوزه تلاش و پیگیری صورت پذیرد.

دکتر قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: اگر می خواهیم کشورمان همواره عزتمند باشد، هیچ راهی نداریم جز اینکه کار و تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون کشورمان در کارزاری قرار گرفته که تمام دشمنان شرور برای نابودی انقلاب و اسلام متحد شده اند؛ عزت اسلام در بالا ماندن پرچم جمهوری اسلامی است، بنابراین هر کسی برخلاف این جریان حرکت کند به کشور و تاریخ و مردم آسیب زده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: البته باید اشکالات موجود نیز برطرف شود و حوزه هایی که بیراهه رفته ایم به مسیر بازگردیم و از خداوند بخواهیم ما را از خودبینی، خودخواهی و قدرت طلبی رها کند و به تقوا برساند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور وزیر بهداشت و سایر مسئولان از خیرین سلامت مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: وزیر بهداشت خیرین سلامت


( ۱ )

نظر شما :